Nyårsafton ! <3

HEJ HEJ ! I går så var man ju på släkt middag, det var lite mysigt så där Matilda, Johan , Sara och jag spela spel. Sen så åkte vi hem ca tolv. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och kolla runt på massa klipp på datan och då hitta jag det här. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker dom är lite för små för ett sånt där förhållande.HEJ HEJ ! I går så var man ju på släkt middag, det var lite mysigt så där Matilda, Johan , Sara och jag spela spel. Sen så åkte vi hem ca tolv. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och kolla runt på massa klipp på datan och då hitta jag det här. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker dom är lite för små för ett sånt där förhållande.
HEJ HEJ ! I går så var man ju på släkt middag, det var lite mysigt så där Matilda, Johan , Sara och jag spela spel. Sen så åkte vi hem ca tolv. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och kolla runt på massa klipp på datan och då hitta jag det här. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker dom är lite för små för ett sånt där förhållande. aja i dag vid fyra ska jag åka till Tove så i natt firar jag nyår i Fellingsbro. hej då och gott nytt år på er ! ;) <3

kommentarer
posted by: fannywandland

jävlar va lik lillkillen är lik Rolli ?! :o <3

2012-01-04 @ 13:48:52

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback