lite om helgen och veckan;)

hey hey ! 


På Lördag kvällen gjorde Tove, Julia och jag massa.Vi åt godis,chips drack cola, hoppa i havre hos Karolina min granne, tog lite kort och så satt vi vid datan. ;)
På söndagen åkte Julia,Tove,Sara min syster och jag till skogen och där spelade vi in en film som heter
mordet på björkholmen.
Den vart bra tycker iaf vi ;D Ska lägga ut den på bloggen nån dag,så ni får se hur den blev.
På måndagen följde Julia,Tove med mig hem, det var kul! Vi satt vid datorerna och brände ner våran film på DVD skiver ;)
I dag har jag vart i skoaln och det var ganska kul,sen har jag inte gjort så mkt i dag. kke gör ett inlägg i kväll också.

kramisar lisa ;)













kommentarer
posted by: Tove den bästa du vet ;)

Bästa kvällen på länge sötnos !!! <3



Haha de är fan farligare med godis än alkohol ;)

2011-09-27 @ 15:33:17
hemsida: http://hjeertafotboll.blogg.se/
posted by: julia :)

älskar dig min lisa fisa! <3

2011-09-27 @ 21:10:19

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback