första advent..♥

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på hela helgen. Men har inte hunnit för i fredags efter plugget så drog Tove,
Rakel och jag till Örebro för att kolla på bio. Vi kollade på skyfall, den var faktiskt as bra ♥ Sen i Lördags
så åkte jag och familjen till Örebro för att handla julklappar. mysigt värre!♥ ;) Och idag så var jag på julbord.
Så jag har haft fullt upp hela helgen. Imorgon blir det plugget igen dåe. blir en chill vecka för går bara 2 riktiga
skoldagar. För imorgon blir det halva dagen att vara på nån rock sak i linde,på tisdag är det en vanlig dag,på
onsdag blir det bio och bada med klassen, på torsdag blir det en vanlig dag och på fredag är vi lediga.♥ Men
ska ha lite advents mys med familjen nu så puss.. 

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback