alla hjärtans dag ♥

Lovade att jag skulle blogga när jag kom
hem så här kommer det jag lovade ;). Aja Idag när jag vaknade så
fatta jag inte att jag hade sovit en natt. Trodde att jag typ bara sovit 
en timme eller nå. Iaf idag var det jue alla hjärtas dag och efter plugget så
bjöd min pojkvän ut mig på pizza. Vi hade det jätte mysigt och vi pratade typ om allt.
Jag fick också en chokladask av han. Sen efter det så gick jag hem till Tove för vi skulle plugga
jue. Av Tove så fick jag en mugg med gelehjärtan i. På muggen står det : I love you more than coffee ;)
vid ca 20.00 blev jag hämtad av mamma och nu ska jag kolla på tv:e så
puss på er och ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag ♥





byebye/Lisa<3

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback