myser med älsklingarna ! <3

hejj  ! 

Idag har det vart en super dag med minna små älsklingar! iaf vaknade jag i morse av att jag frös och sen efter ett tag så vaknade Tove. Vid halv elva kom fredrika och fanny och hämtade oss, sen drog vi raka vägen till Örebro. I örebro köpte jag en tröja, ett par byxer och två bh:ar. Vi åt på donken och så fikade vi i örebro. Vid ca halv fem så kom Fannys mamma och hämtade oss. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen så fick jag skjuts av mamma ner till Tove. Vid halv åte så åkte vi till Fredrika för att sova hos henne. Så nu sitter fanny,tove och jag i fredrikas rum och myser med chips, cola , godis, dipp, gurka och morötter. mums.. Igår kväll så sov jag jue hos tove. På kvällen kom Fanny, Rickard,David och Emil. Vi kolla på film,sov och skratta typ hela kvällen. Sen vid ca halv tolv åkte fanny och dom andra gick hem och sen så somnade jag på toves axel. :D man aja kolla på bilderna 

emil och david i sängen så ni vet.. visst är dom söta med hello kitty täcket ;D<3 



tove i dag <3



jag nu ! :D 



byebye/Lisa<3

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback