första i andra tvåtusentolv! ;)<3

hej hej! 

Nu sitter jag i soffan med datan och pluggar lite på samma gång. I dag så har det inte hänt nå speciellt i skolan.Vi hade No,eng,idrott,bild och sv/kör.På No:n så jobbade moa,jag och jimmy tsm och på engelskan så var det lika tråkigt som vanligt och blablabla... jah som en vanlig skoldag. Efter jag har pluggat så vet jag inte riktigt vad jag ska göra :/<3 men aja..
I går när jag kom hem från Arboga så satte jag upp nya gardiner i mitt rum. Blev ganska nöjd själv faktiskt. :)
När jag kom hem i dag så tog jag en macka och ett glas apelsinjuice för det var inte så god mat i skolan. Ikväll blir det nog som vanligt att jag är hemma och kolla på tv:e eller nå. 


En bild på gardinerna i mitt rum och på min goda macka och juicen haha ! ;)<3
//
Lisaklebe








byebye/Lisa<3

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback