popcorn !


Nu sitter jag ner bäddad i min säng och
snackar med tove på skype. Idag så åkte tove
hem vid två och sen så har jag inte gjort så mycket
mer idag. Ikväll så ska jag och sara göra maten så det
blir nog gött. Igår kväll så kollade tove,sara och jag på big
brother och sen vid halv tolv så gick vi upp för att popa popcorn,
och efter ett tag så kom mamma ner och sa att vi hördes i hela huset.
hahaha vi trodde att vi var typ as bra på att va tysta men det va vi så kallat
inte. xd! Men iaf så var vi as bra på att popa popcorn ;) typ sen vid ett elr två så
snacka sara,tove och jag med rickard och casper på skype. Men vid tre så somna vi.
Har inte så mycket mer att skriva. Bloggar kke ikväll ;)



byebye/Lisa<3

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback