allt är inte guld som glimmar ! <3

hejsan! 

I dag så spelade jue jag och min klass fotbolls match mot frövi. Det blev lika, så då fick vi kö straffar och då så vann frövi. Men vi är glada ändå ! Nu sitter jag och försöker plugga lite engelska men det går inte så bra för jag fastnar vid facebook hela tiden. Vid halv 6 så drar jag ner till gårn och när jag kommer hem så ska jag och familjen mysa och kolla på Familjen annorlunda. ;))<3 byebye! /lisa <3

fanny och tove på bilderna efter vi hade spelat match .. som sagt glada ändå !<3






kommentarer
posted by: Sara

Nä men så söta! :D

2012-01-30 @ 16:59:15
hemsida: http://kleber.blogg.se/
posted by: fannywandland

usch ! <3

2012-02-03 @ 15:37:52

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback