torsdag,fredag,lördag och söndag ! <3

Hej! 

Vet att jag inte har bloggat på några dar,Så jag tänkte att i detta inlägg så skriver jag vad jag gjort när jag inte har bloggat.I torsdags efter skolan så åkte mamma och jag till marieberg och shoppade.Det blev ett par byxor,en tröja och massa små saker och så fikade vi där . I Fredags så var jag och tove på gårn.. vi hade ganska kul. På lördagen så gick vi upp vid ca 09.30 för 10.30 så skulle vi vara på dans träningen. Efter dansen så åkte vi till Arboga badet och där hade jag och tove så kul ! ;D I dag har jag vart ute och gått och så har jag bakat bröd med sara och sen i kväll blir det att äta pizza med familjen. I morgon så ska vår klass förhoppningsvis spöa frövi i fotboll ... blir ett inlägg om det i morgon ! ;)<33 pussis/lisa 

bilder på sakerna jag köpte på marieberg ;D<3 









kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback