Börjar i 7C till hösten ♥

Tjoohej!
Har inte kunnat blogga på en vecka för i Lördags var jag i Örebro och shoppa med mamma sen så kom
Emil och sov kvar här från Lördag till Måndag och på Söndagen så följde Emil, David och Sara och kolla
på min match.. Gick inte så bra då för en tjej i andra laget nocka mig i skallen så jag fick hjärnskakning.
Det är därför jag inte kunnat blogga på hela veckan. Imorgon blir det sdudiebesök på Frövi skoaln. Fick
reda på klasserna idag. Jag hamnade i 7C med Tove,Moa,Rakel,Felicia,Evelina och massa mer. Så det
blir nog bra! :) Blir ingen träning idag för har än ont i huvudet sen hjärnskakningen. :/ Blir nog att hoppa
in i duschen sen blir det att kolla på kvalet till eurovision song contest ;) ♥ Hare mys för det ska jag ha!



byebye/Lisa<3

kommentarer
posted by: karin elisabethe

Hej! Jag har veckansblogg på min blogg, om du är med har du chansen att vinna en länkning på min blogg med 50-100 läsare varje dag. Instruktioner finns i här: :D



http://karinl.devote.se/blogs/19859750/vinnare-av-veckans-blogg.htm#WriteComment

2012-05-27 @ 12:57:28
hemsida: http://karinl.devote.se

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback