den 20 oktober 2012

Hej! Det var ju fredag igår.. så skönt med helg. Hade bara fyra lektioner igår. Så vi hade håltimme först från 8.15 till 9.05 sen hade vi svenska i 40min och sedan rast till 12.10. Efter skolan sen hämta mamma mig och vi åkte och handla sen drog jag till Tove och hade tjej kväll med Rakel,Felicia och Tove. hihi vi hade det as mys men snacka om att vi blev mätta för vi hade köpt as mycket chips och skit.. haha. Men efter ett tag så kom max,william,sebba och gjorde tjejkvällen ännu "tjejigare". Efter alla åkt hem så la jag och tove oss i sängen och somna... vi vaknade sedan efter en timme av att nån knacka på fönstret. Det var emil som knacka för vi hade inte vaknat av att han ringde. Så sen drog jag och Emil hem till han och sov. menmen har inte så mycket att skriva...så byebye

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback