Tröstpris

Hejsan! Ligger just nu i soffan framför tv:n och glor på Jönsson ligan. Haha det var så länge sen jag kolla på det .. Det är nog flera år sen jag såg det sist, Bra är det iaf! Käkade och drog på träningen idag vid halv 7. Så skönt det är att få ta i nu när man inte gjort så mycket under sommaren. Vi i vårt lag har haft en utmaning som vi brukar ha under sommaren när det är uppehåll från fotbollen att springa så mycket man har tid och lust med under sommarn. Oså när fotbollen drar igång igen så får dom som sprungit mest under sommarn present kort. Det var sju tror jag som var med i utmaningen i år och 5 av dom fick present kort. Jag tog mig inte så mycket tid till att springa i sommar men jag fick ihop alla fall nån mil. Men jag hänger inte läpp för jag inte var en av dom som fick present kort nej! För jag och en till fick ett var sitt tröst pris! Haha .. Tre produkter från Apoteket :) blir väl snart att sova så trött som jag är nu för tiden! Hoppas mina konstig "sömnproblem" försvinner nu när skolan drar igång! Amen sov sött ni iaf ! Puss


kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback