De dyrbaraste jag har.

Hej alla lisas fina läsare, Lisa är fett sugig på att blogga så jag tänkte hjälpa henne lite. Vi ligger just nu i min säng och har precis kollat igenom alla hennes bilder på mobilen och fy tusan vad jag saknar sommaren 2011. Vi träffade alltid våra fina vänner och var nästan aldrig hemma, bodde hos varandra gjorde vi också. Så taggade är vi för sommaren 2013, bättre än någonsin ska den bli. Fotbollsläger, fester, bada, steka, träffa massa fina vänner och slänga ut pengar på allt onödigt. Åh ge mig sommar nu!

- Så alla vet så älskar jag min lilla Lisa. Utan henne hade mina 14 år blivit sämre än sämst. Hade fått käkat mina chips påsar varje fredag ensam, min värld hade alltså gått under. När jag mått som sämst har du alltid funnits där och gjort mig glad. Jag kanske inte säger det speciellt ofta men jag älskar dig obeskrivligt mycket Lisa. Allt det sjuka vi gått igenom, alla minnen vi skapat och alla dagar vi spenderat tillsammans har helt klart vart dom bästa. Dina söta sms jag fått när du inte kunnat sovit eller bara haft allmänt tråkigt gör mina dagar ska du veta. Åh fisen lämna mig aldrig, du är min andra halva och jag skulle aldrig klara av att leva halv. Bästavänner föralltid! //T <3




kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback