förra helgen.

Haaaaj! Dålig uppdatering vet! Sitter liksom själv och kollar min blogg och undrar varför jag inte bloggar? Och sen
tänkte jag till lite extra och kom på att det är snart en vecka sen jag blogga sist, så fick lite panik nu! haha :D
Blev att stanna hemma idag. Kände redan igår att jag inte alls mådde bra! har typ fått influensan..feber,hosta
allt det där! Så har legat i min säng hela dagen och kollat på tusen filmer.Nu blir helgen inte alls som jag tänkt
mig skulle träffa tove imorgon,gå på fredagsöppet med henne och sedan sova kvar. Sen på lördagen skulle jag
träffa emil och nu blir väl inget av! Tänkte iaf att ladda upp bilder sen förra helgen då jag var med tove,elin och
moa hos bästa rakel. ♥ en lyckad kväll, kärlek till dom ♥ Tur att man hade kul den helgen iaf mot vad man
kommer ha nu! men aja hare bäst puss!

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback