HELG !! ♥

heej! 

Nu är det Fredag och jag har kommit hem från plugget. Sitter
i tv:e rummet och kollar på tv och äter massa halstabletter för jag har as
ont i halesen. Idag hade jag nationella prov igen, det gick sjukt bra..tror jag iaf ;)
När jag kom hem så tog jag en Danio "lilla hungern". Som ni ganske märk så älskar jag
dom ;*<3 Ikväll så åker jag till Tove och sover där. Men innan det så ska jag äta tacos med
mamma och pappa. ;) Vet inte om det blir ett inlägg i kväll eller i morgon men nått av det blir det ;)
aja ni får ha det så bra !! <3



byebye/Lisa<3

kommentarer
posted by: Tove Åkerlind

Du är inte "KING" över mig o de ska du ha klart för dig....... jag är däää över dig !!! :D<3



tralalala.... jag är superwoman hahahaha, när jag har

druckit reedbulll så får jag vingar :')<3

2012-02-11 @ 00:57:50
hemsida: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback