Förlåååt ! <3

Förlåt för jag inte har bloggat på ca två veckor det har vart så mycket den sista tiden så jag har inte hunnit med att blogga. Jag har vart på Marieberg 3 gånger dom här två veckorna, Jag har träffat minna systrar, jag har vart med Tove nån dag oxå sen så har jag mest spelat sims 3 djurliv för jag fick det i julklapp x'd haha lite nördig av sig måste man vara i bland. aja i dag vaknade jag vid elva och så satte jag mig vid teven och spela lite wii sen vid tolv så bankade det på dörren men jag orkade inte gå och öppna jag spelade ju wii ;s . Sen kke efter 3 min kom Sara och hon gick och öppna då visade det sig att min ''the one'' ''piece of norway'' hade kommit så nu sitter jag i den och myser lite. I kväll ska jag på ''släkt midddag'' .  jag gör ett inlägg i morgon /pussis lisa <3





inte så bra bilder men skit sak samma ! ;) <3

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback