pizza i kväll med familjen!

I går så blev det ju gårn men Tove, där träffa man Julia,Moa,michis...
Kke vid sju så börja jag,tove,julia och jimmy spela pingis. det var as kul förutom att tove alltid tog bollen när den var på min sida x'd Sen när vi drog hem till tove så satte vi oss vid datan ett tag sen så gick Julia hem och då kom mamma och hämtade mig. I dag i skolan så hade vi trä slöjd och det var ganska tråkigt för jag kom inte på vad jag skulle göra och så klart kom jag ju på vad jag skulle göra när det var en kvart kvar på lektionen :( 
I kväll blir det att vara hemma med familjen och till kvälls mat blir det pizza ! jippi vad gott! :) GLAD TJEJ HÄR! 
PUSSISAR /lisa <3 

                                                  snyggisar! <3


kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback