lurad man kan bli! ;)

hey hey

Idag har man vart i skolan,det var kanska tråkigt för Tove fick kvarsitning på rasten för hon pratade för mkt på lektionen så då hade jag ingen att vara med på rasten :( Efter skolan gick jag hem med Tove för jag orkade inte åka buss ;P När vi kom hem så satte vi oss vi datan och efter ett tag så hörde vi nått men vi sket i det men så hörde vi nå mer då gick tove och kolla men då var det ingen där.Sen gick Tove och kollade en gång till och då såg hon att det var Linus och Niklas som var där....fan vad rädd jag blev

kke blir ett inlägg i kväll för nu ska tove, Linus,Niklas och jag ut
puss puss ! ;P<33


kommentarer
posted by: bw

sötnosarna ! ;) <3

2011-09-28 @ 17:44:36
posted by: niklas allansson

fett roligt idag :)

2011-09-28 @ 18:43:15
posted by: Tove :)

Klart bästa dagen x'd<3



puss o kram tove. <3

2011-09-28 @ 20:04:10
hemsida: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback