Melodifestivalen ikväll då! ♥


hej hopp! 
Inatt så sov jag jue med fredrika och tove.Vi hade grymt kul och vi
somnade vid halv 8 i morse också vaknade vi vid två på dan. Så när vi gick
upp åt vi direkt lunch och sen så kom mamma och sara vid 4 och hämtade mig

Inatt så sov jag jue med fredrika och tove. Vi hade grymt kul och vi
somnade vid halv 8 i morse och sen så vaknade vi vid två på dan. Så när vi gick
upp,så åt vi direkt lunch och sen så kom mamma och sara vid 4 och hämtade mig.
Nu sitter jag och snackar med tove på msn och kollar på tv och jag har nyss ätit mat.
Ikväll blir det att kolla på melodifestivalen med familjen, ska bli så mysigt så.
Imorgon så åker mamma och jag till örebro för att köpa nya saker till mitt rum.
men aja ni får ha det så bra! ♥



byebye/Lisa<3

kommentarer
posted by: Sofie Emma Aurore

ställ frågor i min frågestund ? :) hihi<3



direkt länk:http://sofieschilcher.blogg.se/2012/february/lordags-fragestund-passa-pa.html#comment

2012-02-25 @ 19:35:04
hemsida: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback