Skola i morgon :/

Tjenare ! Nu sitter jag på sängen och har ångest för att lovet är slut och för att det är skola i morgon.
Usch vilken jobbig känsla att hela lovet har gått så fort ! I dag har Mamma, Sara och jag åkt till farmors
grav och tänt ett ljus och sen så har jag städat i minna skrivbords lådor kolla på bilderna vad man hittar
där i röran. Sen har jag inte gjort så mycket mer i dag. Om ett tag så ska jag nog gå och äta mat.
Sen så får jag se vad jag gör i kväll, om jag kanske kollar på tv eller sitter vid datan. Jag tror jag kommer
kolla på tv faktiskt. Jag måste också gå och lägga mig tidigt för annars orkar jag inte upp i morgon.
puss puss. ses / lisa <3


kolla vad jag hitta ! :D

En klocka 



Två gammla Brev från Tove . (ca 3 år gammla)




En miniräknare




En arm klocka 




Ett fodral med nagelfil och en nagelsax








kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback