tjej kväll med dom fina ! ;) <3

Hej på er ! 

Börja dagen med att vakna ca 06.15 och sen så åt jag en god frukost och gick till bussen vid 07.00. Första lektionen i skolan var matte, det var ganska kul men No:n det var så tråkigt så att jag somna nästan. Till mat i skoan var det kebab gryta och ris. Sluatade plugget 13.50 och då tog jag bussen hem för att packa lite saker tills natten som jag ska tillbringa hos Tove. Jag åkte ner till tove 17.00 och då så gick vi och handla lite till kvällen för Fanny och Fredrika skulle komma. Vi spelade lite spel och snacka mkt. Nu så har Fanny och Fredrika åkt hem och jag och Tove sitter som vanligt och trögar framför datorn. bye bye / lisa <3 

bilder sen veckan ! ;) 













kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback