förkyld !


hello där !
Selma ringde mig nyss och sa att jag ska ringa och rösta på ulrik munther ikväll. Jag lovar dig Selma
jag ska rösta på han ;) Igår spela jag och tjejerna ''natt fotboll'' och det gick väl så där. Men det var bra
spelat tjejer. Efter skolan igår så åt vi jue pizza och vi gick in på hemköp och köpte lite saker till kvällen
själv köpte jag dextro energy, vitamin water och nån godis sak ;D Under kvällen igår så börja jag må dåligt
och nu visar det sig att sara smittat mig med nån förskylning. kul kul! :/ Men men ha det så bra !<3


 






byebye/Lisa<3


kommentarer
posted by: Tove Åkerlind

LÄGG UPP BILDEN PÅ DIN DÖRR PÅ FB ELLER DIN BLOGG... VILL HA DEN !!! ;D<3 Kyra på dig gumman.

Kramis.

2012-03-11 @ 22:00:57
hemsida: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback