vart i Örebro ♥

hello, jag vet att det har vart dålig uppdatering i veckan.. förlåt! ♥
Idag gick man i plugget till 13.50 sen så hämta sara och mamma mig för vi skulle åka
till Örebro. I örebro köpte jag massa.. kommer upp en bild! ;) Kom hem från Örebro ca klockan 19.00 och klockan
19.30 drog jag hem till tove för att sova hos henne och för träffa fanny. Nu ligger jag i toves säng och snackar med
Rickard på skype. I morgon blir det att gå på streetdance träning och gå nån promenad eller något med sara,david och tove. puss ha det bäst ! ♥





inte världens bästa bild men man ser iaf vad det är.. typ ! ;)

byebye/Lisa<3

kommentarer
posted by: Becka [fotoblogg]

Otroligt fin header! :D

2012-03-31 @ 16:16:16
hemsida: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu.

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback