Åland imorgon.. ♥

Helloo! Idag vaknade jag och Emil vid klockan 12.00 så då gick vi upp och åt frukost. hihi märkte idag att jag
har också smittat Emil med bihålsinflammation.. förlåt!! Igår var man på bio jue med älsklingen så hann 
inte blogga. Vi kollade på den små roliga filmen Ted. Den var helt okej tycker jag iaf. Har typ inte haft någonting 
att göra idag. men det har faktisk vart ganska skönt för har ju as ont i huvudet. Imorgon blir det kryssning med 
Toves familj och min familj pluss saras pojkvän david. Ska bli as nice jue.. Kommer nog blogga via mobilen 
imorgon så det händer något iaf i bloggen. hihi aja ska packa nu puss! ♥ :) 

kommentarer
posted by: jhennifer

Fin blogg! Tycktill i min, vita eller svarta hunters?

2012-11-04 @ 18:03:01
hemsida: http://jhennifer.myshowroom.se

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback