julklappar

Blid på några av min julklappar jag fick den här julen. Min jul har varit super mysig och helt fantastisk. Men som vanligt var dagarna innan julafton super stressiga då all förberedelse inför julafton var i full gång iform av julbak samt köp av julklappar. Haha ja, julstressen är ju ändå något som alltid tillhör dagarna innan jul. Dock var inte julfeelingen helt på topp då snön hann smälta innan julafton. Men som tur var så spenderade jag min jul på bäst sätt med nära och kära som gjorde att den inte kunde bli mer kärleksfull och mysig. Något jag verkligen önskar samt hoppas på är att alla fått en kärleksfull och fin jul. Att även alla varit rädda om varandra och firat julen med någon man tycker om. Tyvärr så vet jag att många inte har det lätt under julen då den kan vara mycket känslosam pga olika omständigheter. Det är verkligen så himla trist att alla inte kan få en fin och fridfull jul. 

kommentarer

Kommentera ♥

Namn:
V.I.P?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback